ÖZGEÇMİŞ

                                           ÖZGEÇMİŞ

Kütahya'nın Domaniç ilçesine bağlı Berçin Köyü memleketimdir.Ailemin işleri,eğitim ve refah seviyesinin Tavşanlı ilçesinde daha iyi olmasından dolayı yıllardır ailemle birlikte Tavşanlı'da ikametgah etmekteyim.İlkokulu,orta okulu Tavşanlı'da okumuş olup liseyi Domaniç Anadolu Öğretmen Lisesi'nde okudum.Son sene olan Lise 4'te ise sınav sürecine daha iyi hazırlanmak ve ailemin de Tavşanlı'da bulunmasından dolayı Tavşanlı Anadolu Öğretmen Lisesi'ne geçiş yaptım ve oradan mezun oldum.Şu an ise Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Lisans Sınıf Öğretmenliği bölümünü okumaktayım.3 kardeş olup kardeşlerin en küçüğüyüm.2 abim de evli ve en büyüğünün 2 çocuğu var,amcayım aynı zaman da.Babam emekli annemse ev hanımı.En büyük abim madenci,ortanca abimse sınıf öğretmeni.Benim de bir nevi bu bölüme gelmemdeki nedenlerden biri abimin mesleği ve yönlendirmesiyle oldu.97 doğumlu olup 20 yaşındayım.Küçüklüğümden bu yana ise koyu bir Galatasaray  taraftarıyım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haritalarda Yer Şekillerini Gösterme Yöntemleri

Evrenin Oluşumuyla İlgili 10 Teori

Coğrafyacılar